لبخندکی


قطره های بارون

قطره های بارون احساسه منه که مردم روش پا میزارن

 

خدایا به هر کسکه دوست میداری بیاموز که تابستان از زمستان گرم تر است
و به هر کس کهبیشتر دوست میداری بفهمان که اودکلن کار حمام را نمیکند

*** * ******* *************

وقتی مو توی غذا باشه ، فرقی نمیكنه مژه ی دلبر باشه ، یا سیبیل اكبر

*********** *************

در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ ترجیح میدهم چوپان نباشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم
♪♪♪♫

*********** *************
چندﺳﺎﻝﺑﻌﺪ بابا بزرگاﺑﻪ ﻧﻮﻩﻫﺎ:
ﺁﺭﻩ ﻧــــــــﻮﮤ ﮔـــﻠﻢ
ﺍﻭﻥﻣﻮﻗﻊﻫﺎ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻧﺎﻣﺮﺩ ﻭ ﺯﻥ ﻗﺎﻃﯽ ﺑﻮﺩ
!..!!!
.
.
.
*
ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﮥ ﺗﻔﮑﯿﮏﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩها*


*********** *************


حدیث جدید درباره تابستان.
.
.
.
.
ﺑﻬﺸﺖﺯﯾﺮ ﭘﺎﯼﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯿﻬﺎﯾﯽ ﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﻮﻟﺮ ﻣﺎﺷﯿﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ..


***********************


زندگی‌ِمجردی یعنی‌ با دیدنِ تختِ دو نفره صرفاً به جایِ بیشتر واسه لنگت فکر کنی‌

*********** *************
نمی خواهم بعد از مرگم ؛ به احترامم یک دقیقه سکوت کنی ،اکنون که زبانت نیش دارد دهنت را ببند...
*********** *************

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج كه قصد نمیخواد!! خواستگار می خواد كه تو نداری
!


*********** *************


شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من
! ازدواج كه قصد نمی خواد!! پول می خواد كه تو نداری!


*********** *************

سخن قصار از حیف نون:
وقتی کسی به تو می گوید: « کلآ گفتم
... » منظورش این است که
فلانی بی خیال جزئیات شو، گیر نده. غلط کردم


*********** *************

وقتی قرار است آخرش همه کارها خراب بشه چه فرقی می کند کی پَت باشد کی مَت...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,ساعت 19:30سارا سوسول توسط سارا| |


Power By: LoxBlog.Com